käytöstavat ois pop (ja vkl)

Kylläpä on taas ollut viikonloppu ja oikeastaan koko syysloma. Iisalmeen palautumisen jälkeen en oo pahemmin täällä edes viihtynyt, vaan olen huidellut menemään pitkin kyliä. Oon ollu viikonvaihteen (pe-su) töissä ja ihan hirmu kivaa oli! Siis ihan oikeasti! Tänään tosin vähän hajotti, kun tasan kuudelta kassalleni pamahti seurue jolla oli ostoskärri dumpattu täyteen roinaa. Mikä ihme siinä on, että sinne kauppaan ei voi valua ajallaan vaan pitää vitkastella viimeiseen asti ja sitten ei tietenkään ole kiire pois, vaikkakin henkilökunta ja vartija odottaa että saisi kassat pois ja ovet lukkoon. Mutta eiiiij! Tosin, siitähän meille maksetaan...



Lauantaina väsytti aivan sairaana ja tuntu, että kuolen "oloihini" töissä. Olin siis pe-la välisen yön Kuopiossa kuskina kavereille ja oli taas sellanen ilta, ettei enää ikinä. :D Eiiiipä! Unta ei hirveesti tullut ja en jaksanut silloin yöllä ajaa takas Iisalmeen, vaan ajoin sitten aamulla melkeinpä suoraan töihin. Naurettiin työkaverin kanssa, että näytetään ihan juoneilta, vaikkakin mä olin ollut kuskina ja se oli juonu yhden siiderin... Töistä kun pääsin, niin ajattelin olla kiltisti himassa illan, mutta kuinkas taas kävikään... Nyt tosin repäsin, enkä lähtenyt radalle, vaan kiskoin reisitaskuhousut ja villasukat jalkaan, toppatakin päälle ja pipon päähän ja suuntasin eräjormailemaan ja paistamaan makkaraa keskelle korpea! Olin ihan varma, että siellä oli tyyliin joku moottorisahamurhaaja, mut onneks se ei löytäny meitä... Puhalsin sit alkuyöstä takasi Iisalmeen ja ajoin pari rinkii ja tulihan tuota nähtyy tuttujakin jonkun verran. Kuitenkin selvisin suht ajoissa nukkumaan ja oli kyllä ihana nukkua omassa 120cm leveessä sängyssä ♥

Tänään töiden jälkeen oon hengaillu oikeastaan vaan Piian luona. Katottiin joku teinileffa ja syötiin ja juotiin limpparia ja läskeiltiin Piian kämpän käytävässä... Ei voitu olla hänen huoneessaan, vaan piti rötvätä ilmapatjalla keskellä käytävää... :D

Jotkut on varmaan lukenu edellisen postauksen kommentteja (jos et ole, käy ihmeessä lukemassa). Ihan tarkoituksella annan sen olla näkyvillä, koska tuollainen tyhjänpäiväinen huorittelu ei johda mihinkään. En ihan oikeasti ymmärrä ihmisiä, joilla ei ole pokkaa tulla päin naamaa sanomaan asioitansa, vaan pitää anonyyminä tulla huutelemaan nettiin. Ja ihankun en tietäisi kuka henkilö on kyseessä. Sitäkään en ymmärrä, että mitä oon hänelle olevinaan tehnyt. Ikinä en ole edes hänen kanssaan jutellut. Noh jos tuo nyt teki hänelle iloisen mielen, niin siinäpähän huorittelee ja pönkittää itsetuntoaan. Harmi, kun tuollaisella ei normaalissa elämässä mitään voita. Tottakai se jollain tavalla sattuu, lähinnä sen takia kun huora on niin oksettava sana. Ja mielestäni en myy itseäni tuolla kaduilla, vaan oon ihan normaalin supermarketin ihan normaali kassa-myyjä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Mutta nyt olen "avautunut" miin enköhän jouda nukkumaan. Huomenna kouluun, töihin tosin tarttee mennä vasta torstaina. En tiedä viikosta pahemmin, tosin keskiviikkona mua kuulema odottaa joko hatullinen pskaa tai sitten joudun tanssimaan ripaskaa Iisalmen torilla bikinit päällä. Lyötiin Piian kanssa vähän vetoa. Yllärillä hävisin... Ja koska nettini toimii taas melkein, oon tabil netis ja anteeksi kirotushäröistä! Ja muistakaa käytöstavat! Myös netissä.

PUSNUSPUPUSET - Alisa

Kommentit

  1. pakko kyl kommentoida vaikka en yleisesti tätä teekkään. en tajua miks välität paskan vertaa tostakaan kommentista, ite ainaki joskus mulle sanoit ettei oo uutta että sua netissä haukutaan. ja tänne ku mahtuu kaikennäkösiä höyrypäitä ja random trolleja.. lopulta et kuitenkaa voi olla ikinä varma onko kyseessä se ihminen jota epäilet. ja sit noihin käytöstapoihin. vähän ärsyttää kun jeesustelet. et todellakaan oo ite mikään parhain esimerkki. (tiedät varmasti mistä puhun niin ei sitä tarvitse tässä enempää valottaa) ainakin näin oman kokemuksen mukaan.. mut nii, ei kannata ottaa tota itteensä mut ei kyl myöskään kannata ruveta esittämään parempaa ihmistä mitä on. sit ymmärtäisin ton saarnan ja avautumisen jos oikeesti oisit hyveellisyyden perikuva.(tän kommentin ei ollu tarkoitus sitten loukata!)
    t. tiedät varmaan jo kuka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo on äkästä populaa liikkeellä! :D Joo, ei ole uutta, että olen netissä haukuttavana ja voin lyösä vaikka pääni pantiksi henkilöstä, kuka sen on kirjoittanut. Ja edelleen, mitä jeesustelette anonyyminä? Ja tiedän, etten ole mikään maailman paras ihminen, mutten rupea ketään huorittelemaan tai muuten vaan haukkumaan.

      Ja ihan muutenkin, en pidä blogia sen takia, että mua voidaan tulla tänne haukkumaan. Kritiikin ymmärrän, terveen sellaisen. Ja kestän sen. Mutta varmaan tiedät, mitä ajattelen, kun joku mua lähtee huorittelemaan. Kerta osaat analysoida mua näin hienosti. Ja heiii, sullon jopa mun numero, soita jos jostain kenkä puristaa? Kiitos.

      Poista
  2. Luulis että jos jollain on pokkaa alkaa haukkuu muita huoraks niin että uskaltais tehdä sen ees omalla nimellänsä :D ihan vitun noloo :D Ja ylempi ano, tuskin kenenkään tarvii tollasta perätöntä huoritteluu ym haukkumista kuunnella, vaikka blogia kirjoittelisikin :) Tekis haukkujat sen edes omalla nimellänsä mut ei

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa internettiin vain teille. Tämmöistä se on täällä, anonyymiyden luoma turvallisuuden tunne ajaa ihmisiä tollaseen. Eihän siitä oo pitkä kun kohistiin siitä 15-vuotiaasta tytöstä joka teki itsemurhan juurikin nettikiusauksen takia. Ite oon vaan sitä mieltä että internetissä toisten sanomiset kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, eikä välittää/ottaa henkilökohtaisesti. Onhan se väärin mutta, elämä välillä on. Kannattaa vaan olla välittämättä. T. anonyymi tuolta ylhäältä.

      Poista

Lähetä kommentti

Jos et löytänyt etsimääsi tietoa blogista, kysy rohkeasti! Kaikki kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat ja nettietiketti.

Suositut tekstit